loading...
بزرگترین مرکز علمی آموزشی دانلود پروژه ها و مقالات دانشگاهی
سید مهدی بازدید : 184 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

با سلام خدمت کاربران محترم بزرگترین مرکز علمی آموزشی دانلود پروژه ها و مقالات دانشگاهی

 

در این مقاله و چند مقاله آینده تکنیک های افزایش بازدید از وبلاگ و سایت برای کاربران محترم معرفی و توضیح داده خواهد شد. قابل ذکر است که این مقالات, حاصل حدود یکسال مطالعه و تحقیق در زمینه سئو بوده و چکیده ی ده ها مقاله در  زمینه افزایش بازدید, از سایت های معتبری چون مدیر سایتنت استارت و ... می باشد.

تکنیک های افزایش بازدید از وبلاگ

 

"روش های افزایش بازدید از وبلاگ و سایت" عنوانی است که در فضای اینترنت مخاطبان بسیاری دارد اما به هر پیشنهاد و مقاله ای در این زمینه نمی توان اعتماد نمود. زیرا حتی ممکن است برخی روش های پیشنهادی در سطح فضای مجازی تاثیر معکوس هم داشته باشد, مانند خرید لینک یا استفاده افراطی از کلمات کلیدی, کپی نمودن مطالب و برخی مطالب دیگر ...

اگر به دنبال حضور بلند مدت در فضای مجازی هستیم و یا قصد کسب در آمد دائم از اینترنت یا همان تجارت الکترونیک را داریم بایستی بصورت اصولی و علمی بازدید کننده را جذب کنیم و از راه هایی که باعث جریمه ما توسط گوگل می شود پرهیز کنیم. فراموش نکنیم که روش هایی از قبیل خرید بک لینک یا استفاده از پاپ آپ ها ممکن است در کوتاه مدت بازدید را بالا ببرد اما در بلند مدت با این کار ممکن است به لیست سیاه گوگل منتقل شویم و زحمات ما بر باد خواهد رفت!

در زیر چند پارامتر مهم و حیاتی برای جذب بازدید کننده و بالا رفتن آمار بازدید از سایت با توضیحات مختصری از هر مورد آورده شده است.

بصورت خلاصه می توان موارد زیر را ذکر نمود:

1- بروز رسانی منظم و مرتب

برای گوگل بسیار اهمیت دارد تا سایت و یا وبلاگ مورد نظرش حتما بروز شود. برای این مورد هر چه میزان بروز رسانی مطالب بیشتر و فاصله بین آنها کمتر باشد تاثیر بهتری خواهد داشت. توصیه می شود حداقل در یک ماه اول تاسیس وبلاگ و یا سایت, روزی 3 مرتبه بروز رسانی انجام گیرد. با مراجعه به سایت آراتیس که مربوط به مقالاتی در زمینه تحلیل کسب و کارهای اینترنتی می باشد و کمتر از 20 ماه از تاسیس آن می گذرد مشاهده می شود که در ماه های ابتدایی شروع بکار, این سایت روزی چند بار بروز رسانی داشته است. با جستجو در سایت الکسا مشاهده می گردد که رتبه این سایت در این مدت کوتاه به حدود 2000 در ایران رسیده است! که رتبه بسیار عالی و بالایی محسوب می گردد.

 

2- داشتن فهرست موضوعات و طبقه بندی مطالب

این مورد نیز از نظر موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل جزو موارد پر امتیاز محسوب می گردد. با مراجعه به سایت های برتر در هر زمینه ای مشاهده می شود که این مورد در همه این سایت ها رعایت گردیده است.

3- استفاده از عنوان مناسب

کلمه اول عنوان مهم می باشد. همچنین سعی شود در عنوان مطالب, حتماً کلمه کلیدی متن وجود داشته باشد. و در آخر اینکه عنوان نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد.

4- استفاده از تصاویر در مطالب

یکی دیگر از مواردی که اخیرا برای گوگل اهمیت بیشتری پیدا کرده است این است که مطالب و پست ها دارای تصویر باشند. مطمئناً شما هنگام مطالعه یک کتاب که دارای تصاویر جذابی برای توضیح مطابش باشد, نسبت به کتابی که فقط شامل متن باشد لذت بیشتری می برید. برای گوگل اهمیت دارد که مطالبی که به کاربران پیشنهاد می دهد جذاب باشند. پس سعی شود اول, از تصاویر در مطالب استفاده گردد و دوم, بهتر است تصاویر در وسط و میانه  مطالب باشند.

5- لینک دادن در متن مطالب

مورد آخری که در این مقاله کوتاه ذکر می شود استفاده از لینک در متن می باشد. این مورد هم جزو موارد امتیاز دار برای موتورهای جستجو محسوب می گردد. یعنی اگر در بین مطالب از موضوعی سخن به میان می آید به آن موضوع در متن لینک داده شود. اگر همین مقاله را مجدداً مطالعه بفرمایید رعایت این مورد را در این مقاله مشاهده خواهید کرد!

با رعایت این نکات منتظر بالا رفتن بازدیدهای وبلاگ و سایتتان باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز فروشگاه حاضر دارای آرشیو کامل و مناسبی برای دانشجویان رشته های مختلف می باشد تا هر نوع تحقیق , مقاله و یا پروژه درسی مورد نیاز را دانلود نمایند. پروژه ها و تحقیق های بسیاری در اکثر رشته های دانشگاهی جهت دانلود دانشجویان گرامی در این سایت وجود دارد. امیدواریم رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نموده باشیم باتشکر مدیر فروشگاه اسکندری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 3,631
  • بازدید سال : 36,918
  • بازدید کلی : 257,610